קידום אתרים
קידום אתרים ע"י מומחה לקידום אתרים
בשעה טובה בניתם אתר, השקעתם כסף, זמן והמון כח ועכשיו כשהגיע הזמן שהאתר יעבוד בשבילכם אתם לא עושים קידום לאתר? אז איך בדיוק אתם חושבים שיגיעו לאתר שלכם?!!
נטו מדיה מעמיד לרשותכם צוות מקצועי המומחה לקידום אתרים. קידום אתר מקצועי נעשה בשני מישורים. קידום פנימי וקידום חיצוני ומייד נסביר.
במסגרת הקידום הפנימי נגדיר ונכין את האתר לקידום, כך שכל העמודים יהיו תקינים והאתר יהיה מוכן לקידום. לכל עמוד ניתן שם ייחודי, ישנה גם שליטה מלאה על הטייטל - שורת הכותרת כך שניתן להגדיר לכל עמוד שורת כותרת ייחודית, באנגלית או בעברית.
לדוגמא: בעמוד זה בחרנו שכך תראה שורת הכותרת: קידום אתרים נטו מדיה | קידום אתר | ehsuo t,rho | ehsuo t,rho
שליטה מלאה על תיאור העמוד ניתן להגדיר לכל עמוד תיאור מלא, מה מכיל העמוד.
שליטה מלאה על מילות אפיון - מילות מפתח ניתן להגדיר לכל עמוד מילות אפיון, מילות מפתח לעמוד הספציפי.
הקידום החיצוני יכלול השגת לינקים נכנסים מאתרים חזקים ואיכותיים.
גם לעסק שלך מגיע אתר מקצועי מלא את הטופס ונציגינו יחזרו אליך בהקדם
קידום אתרים
קידום אתרים
הנוסחה היום בעולם האינטרנט היא אחת: מי שאין לו אתר אינטרנט, כאילו לא קיים. אלא שדרישה זו הביאה לאינספור אתרים, שקמו במהלך השנים ויצרו תחרות אדירה על כל מילת חיפוש. במילים אחרות: הרצון היחידי כיום הוא לא רק להופיע בגוגל, תחת מונחי חיפוש רלוונטיים, אלא בעיקר להופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש. את היעד הזה ניתן להגשים רק באמצעות קידום אתרים, דרישת חובה מכל אתר הנמצא במרחב המקוון.
מה כולל בתוכו קידום אתרים?
את התחום הרחב של קידום אתרים נהוג לחלק לשני תחומי משנה.
הראשון הוא קידום אתרים אורגני, הידוע גם בתור SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization). המדובר הוא באוסף רחב של פעולות, שצריכות להיעשות במקביל ולאורך זמן, תוך דגש על מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לתחום האתר או לעסק. בין השאר, נדרש לבצע אופטימיזציה של האתר למנוע החיפוש, להוסיף מאמרי תוכן פנימיים וחיצוניים המעניקים משקל לאותן מילות מפתח, לבצע רישום שלו בפלטפורמות שונות (דוגמת אינדקסים מקצועיים) ועוד. למרות שנוסחת הקידום המדויקת לא ידועה לאיש מלבד לאנשי Google, הנחת היסוד היא שאתר שקישורים רבים מפנים אליו ושבו יש תוכן איכותי המתעדכן באופן תדיר, יימצא במקומות גבוהים יחסית.
יש להדגיש כי גוגל מציעה גם אפשרות שנייה של קידום אתרים ממומן, וזאת באמצעות כלי ה-Google Adwords. הרציונל כאן פשוט: האתר רוכש מגוגל את הזכות להופיע במנוע החיפוש תחת מילת מפתח מסוימת, לפרק זמן מוגדר ובנפרד מהתוצאות ה"טבעיות". התשלום כאן הוא פר תוצאה, כשאנשי האתר יכולים לשלוט על פרמטרים שונים הנוגעים לאופן הצגת המודעה. להבדיל מהקידום האורגני, הפסקת הקמפיין הפרסומי תביא לכך שהאתר ייעלם לו בין רגע ממנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, מבלי שיהיה לו זכר. ועדיין, זוהי אפשרות יעילה להשגת תוצאות בזמן קצר, דוגמת יידוע הגולשים על מבצע נקודתי שמציע האתר או הגורם שמאחוריו.
אז מה עדיף קידום אתרים בגוגל או פרסום ממומן בגוגל? על-כך ועוד תוכלו לקרא אם תלחצו כאן ...