אחת הטעויות הנפוצות בבניית אתרים היא: המשימה שלעיתים מטילים על הגולש למצוא היכן רשום הטלפון או הדרך ליצירת קשר עם בעל האתר.
בעידן של היום שסבלנות הגולשים היא קצרה מאוד, יש לקחת בחשבון שברגע אחד הגולש יכול להתייאש מהחיפושים ולעזוב את האתר.
מה עושים ? בטיפ הבא.
באדיבות נטו מדיה – בניית אתרים
מה עושים ?
פשוט מאוד: רושמים בכל עמודי האתר את מספר הטלפון במקום בולט בראש האתר וכן בתחתית העמוד.
היתרון הגדול הוא שיש לגולש אפשרות ליצור קשר מיידי עם בעל האתר ולא לחפש פרטי יצירת קשר נוספים.
מה עוד הצגת הטלפון (בדגש על טלפון קווי ולא סלולארי) מרשה בטחון כי יש כתובת וטיש עם מי לדבר.
אתרים שמסתתרים אחרי כתובת דואר-אלקטרוני בלבד, נותנים לגולש תחושה שאין עי מי לדבר ומה יהיה אם וכאשר ירצו תמיכה או לשאול משהו על המוצר.
לסיכום
יש לקחת חשבון בעיצוב אתר, הוא לתת לגולש אפשרות ליצור קשר עם בעל האתר, בכל רגע נתון ומכל עמודי האתר.
גם אם הלקוח לא יתקשר בפועל, הוא ידע שיש לו את כל המידע לעשות זאת בכל רגע שירצה.
בנוסף לכך, כדי להציב את מספר הטלפון בחלקו העליון של האתר כך שיופיע בכל עמודי האתר, כיוון שאם הטלפון מופיע בתוכן של דף הבית, הגולש לא נחשף למספר הטלפון במידה והוא מגיע לעמודים פנימיים באתר (לדוגמא, אם הוא הגיע לעמוד ספציפי ממנוע חיפוש).
תמונה או כטקסט ?
אוקיי. הבנו שרצוי לרשום בצורה בולטת את מספר הטלפון. עתה רק נותר לשאול האם לעשות זאת בטקסט הנסרק על ידי מנועי החיפוש, או כתמונה שלא זוכה לביקור של גוגל.
לעיתים הדבר יכול להיות יתרון ולפעמים לא. מעבר לכך, המלצה נוספת היא לנסות במידת האפשר להציג מספר טלפון קווי או חינמי – או אף לציין במידה ומדובר במרכזיה מרובת שלוחות: פעולה זו יוצרת אצל הגולש רושם שהוא יוצר קשר עם חברה גדולה ולא בהכרח עם אדם יחיד, פרטי (מה גם שלרוב החיוג לטלפון קווי זול יותר…).
טיפים לקידום האתר נוסף שיסייע בשיפור פני האתר!
בינתיים, אתם יכולים לצפות במספר דוגמאות שמיישמות טיפ זה בצורה מושלמת.
השארת תגובה